Βρίσκεστε εδώ :: Αρχική » Νέα » Ο Tommy Hilfiger θα γιορτάσει την 30η επέτειο του Brand του με ένα αποκλειστικό Fashion Show και ένα νέο κατάστημα στο Πεκίνο »
Ο Tommy Hilfiger θα γιορτάσει την 30η επέτειο του brand του με ένα αποκλειστικό Fashion Show και ένα νέο κατάστημα στο Πεκίνο

Μέρος της παγκόσμιας περιοδείας του για την επέτειο των 30 ετών του brand, ο διάσημος Αμερικανός σχεδιαστής μόδας θα επισκεφτεί το Πεκίνο όπου θα πραγματοποιηθεί ένα επετειακό runway show και θα γίνουν τα εγκαίνια του μεγαλύτερου καταστήματος “Tommy Hilfiger” στην Κίνα.
Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει στην εταιρεία PVH Corporation, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο Tommy Hilfiger θα επισκεφτεί το Πεκίνο για να τιμήσει την επέτειο των 30 ετών του ομώνυμου brand. Από τις 24 μέχρι τις 26 Μαΐου, ο Tommy Hilfiger θα είναι οικοδεσπότης διαφόρων εκδηλώσεων στο Πεκίνο συμπεριλαμβανομένης και μίας αποκλειστικής αναπαράστασης του Fall 2015 Hilfiger Collection runway show, η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε διεθνές επίπεδο. Ξεκινώντας από την New York Fashion Week τον Φεβρουάριο, η συλλογής Fall 2015 είναι εμπνευσμένη από το Αμερικανικό ποδόσφαιρo, συνδυάζοντας το πνεύμα του γηπέδου και τα κολεγιακά μοτίβα με τα κλασικά Αμερικανικά sportswear σχέδια του Tommy Hilfiger. Η ολοκληρωμένη εμπειρία του show θα μεταφερθεί στο Πεκίνο για την runway εκδήλωση η οποία θα περιλαμβάνει looks από τις αντρικές και γυναικείες συλλογές και θα παρουσιαστεί πάνω στο περίφημο σκηνικό γηπέδου ποδοσφαίρου του Hilfiger.


Η επίσκεψη του Tommy Hilfiger θα σηματοδοτήσει και τα λαμπερά εγκαίνια του μεγαλύτερου Tommy Hilfiger καταστήματος στην Κίνα, το οποίο βρίσκεται στο διακεκριμένο εμπορικό κέντρο του Πεκίνου In88 Shopping Center. Για πρώτη φορά στην χώρα, στο νέο διώροφο κατάστημα θα παρουσιατεί η Hilfiger Collection, το αποκορύφωμα των σχεδίων του brand Tommy Hilfiger. Η premium γυναικεία συλλογή αναμειγνύει την Αμερικανική κληρονομιά του brand με σύγχρονες επιρροές και πολυτελή υφάσματα, και διαθέτει σχέδια τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο Runway Show κατά την διάρκεια της New York Fashion Week.
«Για πρώτη φορά, θα μεταφέρουμε ολόκληρο το runway show της Νέας Υόρκης σε ένα νέο σκηνικό στο εξωτερικό» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Είμαι ενθουσιασμένος που θα μεταφέρουμε το πνεύμα ενός αυθεντικού Αμερικανικού αγώνα ποδοσφαίρου στην Κίνα και θα μοιραστούμε αυτή την μοναδική εμπειρία ως μέρος των εορτασμών της 30ης επετείου μας. Είναι η τέλεια πλατφόρμα για να μοιραστούμε το δικό μας στυλ και τις αξίες του brand για την αντρική και την γυναικεία μόδα με ένα νέο κοινό στην Κίνα και ένας εξαιρετικός τρόπος για να γιορτάσουμε τα εγκαίνια του μεγαλύτερου καταστήματος στην Κίνα».


«Από την στιγμή που εισήλθαμε στην Κινέζικη αγορά, αυτή έχει γίνει ένα σημαντικό σημείο ανάπτυξης για την παγκόσμια εξέλιξη του brand» δήλωσε ο Daniel Grieder, CEO του Tommy Hilfiger Group. «Σήμερα, έχοντας σταθερό θεμέλιο τα πάνω από 100 καταστήματα σε όλη την χώρα, είμαστε σε θέση να ξεκινήσουμε μία σειρά από συναρπαστικές στρατηγικές που επικεντρώνονται στην αξιοποίηση του δυναμικού ανάπτυξης, επικοινωνόντας την Αμερικανική κληρονομιά μας και επεκτείνοντας την παρουσία του brand και της επιχείρησης».
Το διώροφο Tommy Hilfiger κατάστημα στο In88 shopping center εκτείνεται σε χώρο πάνω από 500 τετραγωνικά μέτρα και αντανακλά το κλασικό American cool DNA του brand. Στον πρώτο όροφο φιλοξενούνται οι συλλογές women’s sportswear, Hilfiger Collection και accessories συμπεριλαμβανομέων των υποδημάτων και των τσαντών ιταλικής κατασκευής, ενώ στο δεύτερο όροφο παρουσιάζονται οι συλλογές Tommy Hilfiger Tailored και men’s sportswear.
Η tailor-made διακόσμηση αντανακλά την Αμερικανική κληρονομιά του brand και είναι εμπνευσμένη από ένα μείγμα παράδοσης και νεωτερισμού, over-dyed patchwork χαλιά, vintage έπιπλα και αντίκες μέχρι ψηφιακές οθόνες και ειδικά σχεδιασμένα φωτιστικά. Η εντυπωσιακή πρόσοψη του καταστήματος εκτείνεται στα 30 μέτρια και στις 2 πλευρές του εμπορικού κέντρου, στις βιτρίνες έχουν τοοποθετηθεί υψηλής ευκρίνειας ψηφιακές οθόνες όπου παρουσιάζονται τα video και οι φωτογραφίες της τελευταίας διαφημιστικής καμπάνιας του Tommy Hilfiger, δημιουργώντας μία ελκυστική και καθηλωτική εμπειρία γύρω από το brand.

Το ταξίδι του Tommy Hilfiger στην Κίνα για την 30η επέτειο θα συμπληρώσει ένα εκτενές ψηφιακό πρόγραμμα σχεδιασμένο ώστε να εμπλέξει τον Κινέζο καταναλωτή και να μοιραστεί αυτή την εμπειρία σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα από τα κανάλια των social media του Tommy Hilfiger, συμπεριλαμβανομένων των Weibo και Wechat. Οι φίλοι και οι followers του brand μπορούν να συμμετέχουν στην συζήτηση χρησιμοποιώντας το #TommyChina.
Υπάρχουν πάνω από 1.400 καταστήματα Tommy Hilfiger σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων επτά flagship καταστήματα που άνοιξαν στην Fifth Avenue, Νέα Υόρκη (Σεπτέμβριος 2009); στα Ηλύσια Πεδία, Παρίσι (Νοέμβριος 2010); Brompton Road, Λονδίνο (Αύγουστος 2011); Omotesando , Τόκιο (Απρίλιος 2012); Regent Street, Λονδίνο (Νοέμβριος 2012); Robertson Boulevard, Λος Άντζελες (Φεβρουάριος 2013); και Schadowstraße, Ντίσελντορφ (Αύγουστος 2013). Κεντρικά καταστήματα βρίσκονται σε Άμστερνταμ, Αθήνα, Βουκουρέστι, Σόφια, Πεκίνο, Βερολίνο, Μπογκοτά, Μπουένος Άιρες, Κάννες, Κολωνία, Δουβλίνο, Φλωρεντία, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Ελσίνκι, Χονγκ Κονγκ, Κωνσταντινούπολη, Λονδίνο, Λουξεμβούργο, Μαδρίτη, Πόλη του Μεξικού, Μαϊάμι, Μόντρεαλ, Μόσχα, Βομβάη, Μόναχο, Νέα Υόρκη, Οζάκα, Πόλη του Παναμά, Santiago, Σάο Πάολο, Σεούλ, Σαγκάη, Σιγκαπούρη, Σίδνεϊ, Βανκούβερ, Βιέννη και στην Ζυρίχη.
Το διώροφο Tommy Hilfiger κατάστημα στο In88 shopping center εκτείνεται σε χώρο πάνω από 500 τετραγωνικά μέτρα και αντανακλά το κλασικό American cool DNA του brand. Στον πρώτο όροφο φιλοξενούνται οι συλλογές women’s sportswear, Hilfiger Collection και accessories συμπεριλαμβανομέων των υποδημάτων και των τσαντών ιταλικής κατασκευής, ενώ στο δεύτερο όροφο παρουσιάζονται οι συλλογές Tommy Hilfiger Tailored και men’s sportswear.
Η tailor-made διακόσμηση αντανακλά την Αμερικανική κληρονομιά του brand και είναι εμπνευσμένη από ένα μείγμα παράδοσης και νεωτερισμού, over-dyed patchwork χαλιά, vintage έπιπλα και αντίκες μέχρι ψηφιακές οθόνες και ειδικά σχεδιασμένα φωτιστικά. Η εντυπωσιακή πρόσοψη του καταστήματος εκτείνεται στα 30 μέτρια και στις 2 πλευρές του εμπορικού κέντρου, στις βιτρίνες έχουν τοοποθετηθεί υψηλής ευκρίνειας ψηφιακές οθόνες όπου παρουσιάζονται τα video και οι φωτογραφίες της τελευταίας διαφημιστικής καμπάνιας του Tommy Hilfiger, δημιουργώντας μία ελκυστική και καθηλωτική εμπειρία γύρω από το brand.

Το ταξίδι του Tommy Hilfiger στην Κίνα για την 30η επέτειο θα συμπληρώσει ένα εκτενές ψηφιακό πρόγραμμα σχεδιασμένο ώστε να εμπλέξει τον Κινέζο καταναλωτή και να μοιραστεί αυτή την εμπειρία σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα από τα κανάλια των social media του Tommy Hilfiger, συμπεριλαμβανομένων των Weibo και Wechat. Οι φίλοι και οι followers του brand μπορούν να συμμετέχουν στην συζήτηση χρησιμοποιώντας το #TommyChina.
Υπάρχουν πάνω από 1.400 καταστήματα Tommy Hilfiger σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων επτά flagship καταστήματα που άνοιξαν στην Fifth Avenue, Νέα Υόρκη (Σεπτέμβριος 2009); στα Ηλύσια Πεδία, Παρίσι (Νοέμβριος 2010); Brompton Road, Λονδίνο (Αύγουστος 2011); Omotesando , Τόκιο (Απρίλιος 2012); Regent Street, Λονδίνο (Νοέμβριος 2012); Robertson Boulevard, Λος Άντζελες (Φεβρουάριος 2013); και Schadowstraße, Ντίσελντορφ (Αύγουστος 2013). Κεντρικά καταστήματα βρίσκονται σε Άμστερνταμ, Αθήνα, Βουκουρέστι, Σόφια, Πεκίνο, Βερολίνο, Μπογκοτά, Μπουένος Άιρες, Κάννες, Κολωνία, Δουβλίνο, Φλωρεντία, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Ελσίνκι, Χονγκ Κονγκ, Κωνσταντινούπολη, Λονδίνο, Λουξεμβούργο, Μαδρίτη, Πόλη του Μεξικού, Μαϊάμι, Μόντρεαλ, Μόσχα, Βομβάη, Μόναχο, Νέα Υόρκη, Οζάκα, Πόλη του Παναμά, Santiago, Σάο Πάολο, Σεούλ, Σαγκάη, Σιγκαπούρη, Σίδνεϊ, Βανκούβερ, Βιέννη και στην Ζυρίχη.